Публічна інформація: Кадровий склад

Формування педагогічного колективу здійснюється у відповідності до базової освіти на підставі чинного законодавства.

Підготовку спеціалістів у коледжі здійснюють 90 педагогічних працівників, із них мають кваліфікаційні категорії:

  • «спеціаліст  вищої категорії» – 59 викладачів;
  • «спеціаліст першої категорії» –15 викладачів;
  • «спеціаліст другої категорії» – 3 викладачі;
  • «спеціаліст» – 18 викладачів.

У коледжі серед спеціалістів вищої категорії мають педагогічне звання: «викладач-методист» – 26 осіб, «старший викладач» – 9 осіб, 15 кандидатів наук, 5 із яких мають звання доцента.

Характеристику викладацького складу Вінницького технічного фахового  коледжу за 2020-2024 рр. подано в таблиці 1.

 

Таблиця 1 – Характеристика викладацького складу Вінницького технічного фахового коледжу за 2020-2024 рр.

з/п

 

Показники

Роки

2020

2021

2022

2023

2024

1.

Загальна чисельність педагогічних працівників

88

85

90

83

90

2.

Штатна чисельність педагогічних працівників:

з них:

- вищої категорії

- першої категорії

- другої категорії

- спеціалісти

- викладачі-методисти

- старші викладачі

- кандидати наук

 

79

 

51

22

4

2

22

15

11

 

78

 

52

21

3

2

21

15

13

 

77

 

53

16

3

5

24

12

13

 

78

 

53

13

1

11

24

12

14

 

83

 

59

15

3

18

26

9

15

3.

Кількість сумісників (всього)

у т. ч. кандидатів наук

9

2

7

3

13

3

6

3

7

3

 

Якісний склад педагогічних працівників коледжу подано в діаграмі 1.

У коледжі створена система заходів, спрямована на підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Діаграма 1 – Якісний склад педагогічних працівників Вінницького технічного фахового коледжу

Педагогічні працівники коледжу активно працюють над проблемами розвитку освіти в Україні, беруть участь у роботі Міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних та науково-методичних конференцій, висвітлюють власні творчі доробки на сторінках фахових видань, періодичних видань, у навчально-методичному журналі «Фахова передвища освіта», науково-методичному збірнику «Проблеми освіти».

Коледж є базовим закладом освіти.

Методист Моторна Л. В. є членом атестаційної комісії ІІІ рівня (обласна) Департаменту гуманітарної політики Вінницької ОВА.

Досвідчені викладачі коледжу працюють головами 7 обласних методичних об’єднань. Заклад освіти тісно співпрацює з Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла Коцюбинського, Вінницьким національним технічним університетом, Вінницьким торговельно-економічним інститутом Державного торговельно-економічного університету, Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом, Донецьким національним університетом імені Василя Стуса, Національним університетом «Києво-Могилянська академія».

Представники адміністрації мають вищу освіту, значний досвід педагогічної та керівної діяльності, користуються авторитетом серед колег коледжу й освітянської громади міста та області.

Циклові комісії коледжу очолюють досвідчені викладачі, які мають базову освіту та значний педагогічний досвід. Ставлення голів циклових комісій до своїх обов’язків у цілому забезпечує достатній рівень роботи відповідних структурних підрозділів коледжу.

Заклад освіти приділяє значну увагу до підбору, розстановки та підготовки педагогічних кадрів.  У коледжі функціонує «Школа педагогічної майстерності». Кожен педагог-початківець співпрацює з головою відповідної циклової комісії, який координує роботу молодого викладача й допомагає йому в підготовці до навчальних занять і виховних годин, у оформленні навчально-методичної документації. Значну допомогу надають методисти коледжу.

Більша половина педагогічних працівників коледжу мають відомчі нагороди, серед яких нагрудні знаки: «Відмінник освіти України», «Василь Сухомлинський», «Антон Макаренко», «Петро Могила»; Почесні грамоти: Верховної Ради України, Міністерства освіти і науки України, Вінницької обласної військової адміністрації та обласної Ради, Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної військової адміністрації.

Одним із важливих аспектів зростання педагогічної майстерності викладачів є проведення атестації педагогічних працівників, яка визначає всебічну комплексну оцінку педагогічної діяльності викладача та його відповідність займаній посаді та рівню кваліфікації. У закладі освіти атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України 10 вересня 2024 року № 1277.

Робота з атестації проводиться за річним і перспективним планами. Діяльність викладачів, які атестуються, впродовж року всебічно вивчають члени атестаційної комісії. Результати підвищення фахової компетентності та загальної культури педагогічних працівників, які атестуються, узагальнюють атестаційною комісією та оприлюднюють на сайті коледжу.

Підвищення кваліфікації педагогічні працівники коледжу проходять щорічно. Починаючи з 2020 року введено в дію новий Порядок про підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800), на підставі якого був розроблений Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників Вінницького технічного фахового коледжу. За 2024 рік підвищення кваліфікації пройшли всі викладачі коледжу. Звіт про підвищення кваліфікації за 2024 рік подано в додатку 8.

Значну увагу приділено узагальненню практичного та педагогічного досвіду роботи викладачів коледжу, який вивчають на заняттях школи педагогічної майстерності, на засіданнях методичної ради та циклових комісій. Заняття  проводять методист, практичний психолог, кандидати наук, викладачі-методисти, викладачі, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»; вони знайомлять слухачів з методикою проведення занять, націлюють на важливість та необхідність використання інноваційних методів навчання, на втілення практичного та педагогічного досвіду.

У коледжі також проводять роботу з підвищення кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів: організовано проведення щорічних Педагогічних читань, конференцій, психологічних тренінгів, семінарів із підвищення комп’ютерної грамотності, вивчають методики застосування інформаційних технологій та використання прикладних програм при викладанні дисциплін, презентують заняття з питань ринкової економіки, сучасних інноваційних технологій навчання. Системна робота з організації підвищення кваліфікації впливає на зацікавленість викладачів у самостійному вивченні спеціальної, фахової і психолого-педагогічної літератури й періодичних видань.

 

Рейтингове оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників ВТФК 2022-2023

Рейтингове оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників ВТФК 2023-2024

 

Кадрове забезпечення реалізації ОПП

Оціночна діяльність

Фінанси та кредит

Економіка підприємства

Обслуговування комп'ютерних систем і мереж

Обслуговування та ремонт електроустаткування автомобілів і тракторів

Обслуговування та ремонт установок відновлювальної енергетики

Конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв

Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті